KONTAKT

Tvrtka: GRANIS d.o.o

Adresa: Graberje 27/A 42000 Varaždin

OIB:46532500248

Ž.R: HR9824020061100810136

Kontakt osoba:

Dražen Pizek

tel: 042/313-278

mob: 099/737-9442

E-mail: info@granis.hr



Poštovani,

Niste zadovoljni radom postojećeg upravitelja ili niste organizirani po pitanju upravljanja i održavanja Vaše zgrade, a svjesni ste zakonske obaveze? Obratite nam se sa povjerenjem i dostaviti ćemo Vam ponudu.
Želja nam je, na ovaj način, upoznati Vas  sa mogućnostima po pitanju upravljanja i održavanja zgrade s  ciljem udovoljenja Vašim željama i zahtjevima, za sveobuhvatnom organizacijom funkcionalnosti Vaše nekretnine.
Firma za upravljanje GRANIS d.o.o. je registrirana  je za navedenu djelatnost, sa osnovnim ciljem unapređenja upravljanja i funkcionalnosti nekretnina, a sve sukladno zakonskim propisima, te u skladu sa posebnim uvjetima i zahtjevima suvlasnika nekretnine. Mi svojom stalnom nazočnošću u vašoj sredini nudimo  i kvalitetnu uslugu.
Svaka od zgrada ima posebne i različite potrebe te Vam u tom smislu nudimo fleksibilan pristup u skladu sa važećim zakonskim propisima prema željama i zahtjevima suvlasnika.
Iz ponude posebno navodimo:
- spremni smo sklopiti koristan ugovor za  obije strane uz poštivanje svih obaveza definiranih ugovorom
- nudimo potpunu brigu de se zajednički dijelovi nekretnine  održavaju u graditeljskom i funkcionalnom stanju nužnom za normalno korištenje temeljem vaših želja i mogućnosti
- spremni smo organizirati i izvršavati popravke hitne naravi na nekretnini  preko obrta i firmi osposobljenih za date djelatnosti sa kojima imamo stalan kontakt
- provodimo organizaciju i nadzor investicijskih radova
- vršimo raspoređivanje troškova sukladno udjelu u vlasništvu, te izvršavanje obaveza prema trećim licima redovito i u skladu sa uplatama suvlasnika
- nudimo pomoć pri etažiranju zgrade i upisu u zemljišne knjige
- vršimo osiguranje zgrade kod osiguravatelja pod najpovoljnijim uvjetima po želji suvlasnika, te brigu za otklanjanje i namirenje štete
- redovito izvještavamo suvlasnike o izvršenim poslovima, uredno polažemo račune o poslovanju u prethodnoj godini te omogućavamo uvid u stanje računa na upit predstavnika zgrade
- sukladno Vašim željama organiziramo i izvršenje radova na čišćenju i održavanju stubišta , okoliša , itd..
- pomažemo u ostvarivanju kontakata sa osobama i firmama osposobljenim za izvršenje radova i otklanjanju kvarova na posebnom djelu  vlasništva nekretnine suvlasnika na upit suvlasnika.                                              
Dodatno napominjemo:
Prije sklapanja Ugovora  o upravljanju stanari zgrade sklapaju Međuvlasnički ugovor i isti je važeći ukoliko ga potpiše više od 50% stanara sukladno udjelu u vlasništvu. Istim ugovorom se ovlašćuje jedna osoba između stanara koja će djelovati kao predstavnik suvlasnika i ujedno osoba za sklapanje Ugovora o upravljanju sa upraviteljem u ime ostalih stanara. Postojeći upravitelj Vaše zgrade (izabrani ili prinudno dodjeljeni od jedinica lokalne samouprave) može se u svakom treutku promijeniti i organiziranjem izbora za novog upravitelja dodijeiti novi upravitelj.
Prihvaćanjem ponude o upravljanju i održavanju potrebno je i potpisati ugovor sukladno Zakonu.
Prema vašim željama i pozivu, spreman sam, osobno se odazvati i doći na razgovor radi konkretnih pojašnjenja.
Za sva eventualna pitanja i pojašnjenja stojim vam na usluzi osobno, kroz dogovorene sastanke ili putem gore navedenih telefona.
Nadam se dugoročnoj suradnji na obostrano zadovoljstvo.                                                                    
                                                                                                                                                                Direktor: 

                                                                                                              

Dražen Pizek ing. građ.

 

Example pic