KONTAKT
Tvrtka: GRANIS d.o.o
Adresa: Graberje 27/A 42000 Varaždin
OIB:46532500248
Ž.R: HR9824020061100810136
Kontakt osoba:
Dražen Pizek
tel: 042/313-278
mob: 099/737-9442
E-mail: info@granis.hr
Poštovani,
Niste zadovoljni radom postojećeg upravitelja ili niste organizirani po pitanju upravljanja i održavanja Vaše zgrade, a svjesni ste zakonske obaveze? Obratite nam se sa povjerenjem i dostaviti ćemo Vam ponudu.
Želja nam je, na ovaj način, upoznati Vas sa mogućnostima po pitanju upravljanja i održavanja zgrade s ciljem udovoljenja Vašim željama i zahtjevima, za sveobuhvatnom organizacijom funkcionalnosti Vaše nekretnine.
Firma za upravljanje GRANIS d.o.o. je registrirana je za navedenu djelatnost, sa osnovnim ciljem unapređenja upravljanja i funkcionalnosti nekretnina, a sve sukladno zakonskim propisima, te u skladu sa posebnim uvjetima i zahtjevima suvlasnika nekretnine. Mi svojom stalnom nazočnošću u vašoj sredini nudimo i kvalitetnu uslugu.
Svaka od zgrada ima posebne i različite potrebe te Vam u tom smislu nudimo fleksibilan pristup u skladu sa važećim zakonskim propisima prema željama i zahtjevima suvlasnika.
Iz ponude posebno navodimo:
- spremni smo sklopiti koristan ugovor za obije strane uz poštivanje svih obaveza definiranih ugovorom
- nudimo potpunu brigu de se zajednički dijelovi nekretnine održavaju u graditeljskom i funkcionalnom stanju nužnom za normalno korištenje temeljem vaših želja i mogućnosti
- spremni smo organizirati i izvršavati popravke hitne naravi na nekretnini preko obrta i firmi osposobljenih za date djelatnosti sa kojima imamo stalan kontakt
- provodimo organizaciju i nadzor investicijskih radova
- vršimo raspoređivanje troškova sukladno udjelu u vlasništvu, te izvršavanje obaveza prema trećim licima redovito i u skladu sa uplatama suvlasnika
- nudimo pomoć pri etažiranju zgrade i upisu u zemljišne knjige
- vršimo osiguranje zgrade kod osiguravatelja pod najpovoljnijim uvjetima po želji suvlasnika, te brigu za otklanjanje i namirenje štete
- redovito izvještavamo suvlasnike o izvršenim poslovima, uredno polažemo račune o poslovanju u prethodnoj godini te omogućavamo uvid u stanje računa na upit predstavnika zgrade
- sukladno Vašim željama organiziramo i izvršenje radova na čišćenju i održavanju stubišta , okoliša , itd..
- pomažemo u ostvarivanju kontakata sa osobama i firmama osposobljenim za izvršenje radova i otklanjanju kvarova na posebnom djelu vlasništva nekretnine suvlasnika na upit suvlasnika.
Dodatno napominjemo:
Prije sklapanja Ugovora o upravljanju stanari zgrade sklapaju Međuvlasnički ugovor i isti je važeći ukoliko ga potpiše više od 50% stanara sukladno udjelu u vlasništvu. Istim ugovorom se ovlašćuje jedna osoba između stanara koja će djelovati kao predstavnik suvlasnika i ujedno osoba za sklapanje Ugovora o upravljanju sa upraviteljem u ime ostalih stanara.
Postojeći upravitelj Vaše zgrade (izabrani ili prinudno dodjeljeni od jedinica lokalne samouprave) može se u svakom treutku promijeniti i organiziranjem izbora za novog upravitelja dodijeiti novi upravitelj.
Prihvaćanjem ponude o upravljanju i održavanju potrebno je i potpisati ugovor sukladno Zakonu.
Prema vašim željama i pozivu, spreman sam, osobno se odazvati i doći na razgovor radi konkretnih pojašnjenja.
Za sva eventualna pitanja i pojašnjenja stojim vam na usluzi osobno, kroz dogovorene sastanke ili putem gore navedenih telefona.
Nadam se dugoročnoj suradnji na obostrano zadovoljstvo.
Direktor:
Dražen Pizek ing. građ.